Wees gelukkig met wat je hebt...
GOEDE UITLEG OVER NARCISME EN CODEPENDENT ZIJN
Pas op! Verborgen Narcisme vs Codependency
Ja, ik heb meerdere relaties gehad met een narcist.
Je leert er veel door, je gaat leren je eigen grenzen te bewaken.
En ja, ik durf eerlijk toe te geven dat ik zelf ook narcistische trekjes had.
Je eigen identiteit krijg je pas terug als je voor jezelf gaat opkomen.
Het is geen makkelijke weg, maar wel een hele leerzame.
Sterkte en Succes met jouw eigen pad 🙏 ❤️ 👍
Bye for Now ❤️
Dienie Kars
(Waarheidsvinder en Blogger)
MIJN NIEUWSTE BLOGS
Mijn relaas en ervaring van gisteren...
Reeds jarenlang (vanaf 2001) steek ik mijn nek uit en gebruik ik al mijn kennis, middelen en tools om informatie te delen wat de omgekochte media voor ons bewust achterhoudt.
Er is nu iets gaande… je kunt het voelen als je even stilstaat om te luisteren. Het is alsof er een druk wegvalt… alsof iets ouds zijn greep loslaat. Dit is niet subtiel. Het is diep, het is echt, en het opent een venster voor iedereen die er klaar voor is om erdoorheen te stappen.


